22 oktober - Reisverslagen van Ad van Ballegooijen - WaarBenJij.nu 22 oktober - Reisverslagen van Ad van Ballegooijen - WaarBenJij.nu

22 oktober

Vanaf 22 oktober ga ik samen met mijn vader voor vier weken naar Afrika.We zullen in deze maand 3 weken door Kenia reizen en 1 week vrijwilligerswerk verrichten voor de stichting 'Brood voor Weeskinderen'. Na deze 4 weken gaat pa weer naar huis en stap ik het onbekende avontuur in. De duur en de bestemmingen van de reis zijn na de eerste maand totaal onbekend.

Via deze site en Facebook zal ik, voor de mensen die het leuk vinden, zo af en toe proberen een verhaal te plaatsen.

Ad

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

Einde van een geweldige reis!

22 April 2014

Volledig verhaal: wat is armoede en wat is rijkdom

09 Maart 2014

Het einde van mijn reis in Afrika komt in zicht!

25 Januari 2014

Elke dag is een belevenis, zelfs als je niets doet

19 December 2013

Nu echt alleen verder.
Ad

Vanaf 22 oktober ga ik naar Afrika. De planning is om 4 weken samen met mijn vader rond te reizen en te werken. Daarna zal pa richting huis vliegen en stap ik het onbekende avontuur in. Hoelang? Onbekend. Via dit blog wil ik, voor de mensen die het leuk vinden, zo af en toe een verhaaltje plaatsen met de belevenissen. Ad

Actief sinds 19 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35949

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2013 - 31 December 2013

22 oktober

Landen bezocht: